Vil du være Konges Sløjds venlige telefonstemme og lynhurtige blæksprutte i kundeservice?
Fra et nysgerrigt kig på hjemmesiden til kunden begynder at bruge vores varer, kan der opstå masser af situationer, der kræver et opkald eller en mail til kundeservice. Derfor er vores kundeservice helt afgørende for at kunderne får en positiv oplevelse af Konges Sløjd.
Vi søger netop nu en medarbejder, som får energi af at løse udfordringer og kommer i godt humør af at være i direkte kontakt med vores vigtige kunder.
Dine ansvarsområder:
- Håndtere alle forespørgsler og klager hurtigt og professionelt
- Være garant for et højt serviceniveau og en høj kundetilfredshed
- Håndtere flowet i systemet, ordrer og lagerkontrol
- Holde data opdateret i diverse systemer
- Koordinere strømmen af information til salgsteamet
| |
For at lykkes i jobbet kræver det, at du er en struktureret og tålmodig person, med gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk. Dernæst skal du have kendskab til tøjsbranchen, og en ”yes we can” attitude, som matcher Konges Sløjd brandet.
Hvad kan du forvente af Konges Sløjd?
Kundeservice-teamet består af to kolleger, og refererer til vores E-com director Klaus Colding. Vores kunder henvender sig både via sociale medier, mail og telefon. Alle henvendelser bliver besvaret samme dag, og problemer løst hurtigst muligt. Hos Konges Sløjd lever kreativitet i skønt samspil med administrativ organisering og skønne kunder.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Husk at fortæl os hvilke webshop systemer du har erfaring fra, og hvilke sprog du kan kommunikere på.
Søg stillingen senest den 3. april 2022.
|